21.11.07

Tydligen var mitt förra inlägg inlägg nummer 100, mycket konstigt eftersom att jag tyckte att det stod 99 på listan bredvid där inläggen finns meny-ordnade.
Anyways, den sociala tristessen är för tillfället huge.
Jag och Robert gjorde till och med ett "socialt experiment" igår och klädde ner oss till Emo-kids när vi skulle på (den väldigt dåliga och konstiga) Haunted Dancehall med Riksteatern enbart för att få lite kul i vardagen.
Förvånansvärt FÅ reaktioner från människor (förutom några som stirrade odiskret).
[Jag pratade för mycket för att bli trovärdig min rollfigur, självklart.]

Idag (onsdag) köpte jag en smokingkavaj från H&M för det otroliga pangpriset 198 kr (och den är inte ens på rean eller någonting). Det blir en del av årets Nyårs jag ha på mig på nyår (vart jag nu kommer fira det. T är utslängd från sin mamma så jag får se om jag ens kan fira nyår i Stockholm som jag vill.)

----------------------------------------------------------------------------------
ok, mitt bloggande blev cp eftersom att jag försökt att publicera detta inlägg i två dagars tid nu.

Jag har druckit vin och ska återgå till det om tre minuter när jag hasar mig fram i skolkorridoren. Allt jag skrivit innan är fortfarande sanning!



(vi älskar Ulrika)


1 comment:

Anonymous said...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.