2.3.10

Idag letade jag efter ett par Reebok-sneakers på stan i två timmar.
Sen gav jag upp.
Gick hem, googlade skiten och hittade flera par vita high-tops.
Nu måste jag bara bestämma vilka jag vill ha, be mamma om bidrag (hoppas jag får) och sedan beställa.
Sedan kommer jag ha ett par perfekta jobbskor (titeln - för att rättfärdiga köpet).
Jag hittade ett linne från det svenska märket Flying A som jag faktiskt MÅSTE ha.
Det kostar mig 399 kr. Och ja, jag måste rådfråga mamma om det imorgon också.


SHOPPA DIG LYCKLIG OSKAR, SHOPPA DIG LYCKLIG.

OM jag köper det innebär det att jag shoppat för 800 kr denna månad. Det är.. ja. Det är det.
Med tanke på min budget borde jag verkligen inte.
Men, det lockar så.
Det drar i mig.
På ett jobbigt sätt.
Att jag hittade en väldigt fin kavaj på Zara gjorde inte livet enklare heller...

No comments: