30.12.07

You'll catch me on a plane to London.

(jag borde skriva en låt med den textraden.)

Igår var det lagom perfekt fylla. Höll sig hela kvällen.
Nu fryser jag som fan.
Ska duscha snart.

Imorgon är det nyårsafton.
Förra året vid den här tiden hade jag komponerat en text med vad jag skulle göra år 2007.

[...]

efter att ha letat igenom min bilddagbok så hittar jag inte texten jag trodde att jag skrev förra året vi den här tiden.

2007 var ju ett intressant år ur många synvinklar:
Jag skaffade mig min första pojkvän.
Jag blev bättre på att sjunga och dansa.
Jag har lärt mig mycket mer om mig själv som människa -> jag har växt upp mer -> min omgivning blir glad -> jag blir glad.
Jag har skaffat mig nya kunskaper om hur människokroppen fungerar i sexuellt upphetsande lägen.

Det är väl ungefär så jag kan sammanfatta 2007.
Det började otroligt knepigt, och fortsatte att vara det året ut.

Vad händer 2008?

I dunno... allt jag vet är att You'll catch me on a plane to London

No comments: