24.3.08

Mitt flyt i att kontakta vackra män har fått ett fantastiskt uppsving de senaste dagarna.
Jag är stol över mig själv OCH livrädd. (Mia är nog mest över mig själv.)

Jag är även livrädd över en annan sak: det faktum att jag har bokat klipptid hemma halv sex på onsdag. BLEKNING medtages från frisör. HUR SKA DETTA SLUTA?
Mamma säger: "NEJ" när jag frågar vad hon tycker.
Senast idag började jag tänka på en annan frisyr jag funderat på länge. VÄLDIGT kort hår som är jätteblekt. Väldigt snyggt och somrigt. Det tråkiga är ju dock att jag minimerar jobbchanser genom att se för "onormal" ut för att jobba på en scen. Min lärare kommer säkert säga att jag måste färga om håret innan vi ska ta CV-bilderna.

Anyways, på fredag eller lördag blir det Stockholm (förhoppningsvis med Wolf Like Me).

No comments: