24.1.08

Sen när blev det ute att vara trogen egentligen?

Har du för höga krav på killar du träffar då? frågade en stupid bög på qruiser.

jag svarade att det enda jag krävde var att man skulle vara trogen mot mig, knulla med endast mig om man var intresserad att vara tillsammans med mig, annars fick det kvitta.

vad fick jag för svar:
"oki, nej men det kanske du inte ska förvänta dig helt enkelt."

Jag förstår inte när just DET blev för mycket begärt. Jag gör verkligen inte det...



... och jag hatar att jag sårar människor som är kära i mig. Jag hatar att jag också sårar mig själv för att jag är kär i folk som är kära i mig, men som blir sårade av att vara kära i mig.
Varför är män så komplicerade egentligen?
Varför är kvinnor så komplicerade?
Om vi nu av naturen är skapta för att leva i tvåsamhet, varför gjorde man inte så att det blev lättare att leva i tvåsamhet?

No comments: