4.4.10

Igår köpte jag en F.A.N.T.A.S.T.I.S.K baseballjacka för 100 kr.
JAG ÄR SÅ LYCKLIG!
haha.
"Det är vår och varmt. Och jag har köpt en nybaseballjacka och gömt mig i den hela dan'."
(melodi: Melissa Horn - Vem lämnade vem.)

En natt på hotell.
Borde skriva ett manus om mitt liv. Med lite mer twists och en smula överdrift. Tror det skulle kunna bli bra. Intressant.
Klädslynan kontra den lilla harmlösa pojken som bara söker bekräftelse och vill leva enkelt i en lägenhet och känna att det mesta är meningsfullt.
Våren är här. Efter ett år är den här igen.
Jag kommer inte ihåg hur det kändes förra året.
Jag vet bara att samma känsla infinner sig igen. Det ljusnar liksom till i kroppen.
Skolan känns med ens överkomlig.
Jag kan det här.
Jag vill det här.
Jag vet vem jag är.
Konstigt nog ser jag fram emot hösten väldigt mycket.
Då jag vet att jag är stabil ekonomiskt och kan leva som jag vill!
Våren och sommaren kan bara bli bra, oavsett väder!

No comments: