29.7.07

Igår hade jag en sjukt kul kväll.
Först drogs det till familjen Granberg och sjukt god mat.
Sedan vidare hem till Seila för att förfesta.
Seila och jag drog allena till Satin och Oh! Jays!

Vi hade sjukt kul och jag dansade mig svettig på två minuter ungefär (det stället behöver skaffa air condition eller något).

Vid 01:15 ungefär lyckades jag ragga upp Palmer. Dans och konstant hångel i 40 minuter.

<------------ svettig och upphånglad mot väggen. Ja tack!

Fortsatte utanför, sedan hemgång till mig.

Det blev en sjukt lyckade utekväll. Mer sådana tack!

(anledningen till att jag tror att det blev så lyckat var för att jag 1. glömde min kamera, 2. glömde ta med kondomer. Jag brukar ALLTID ta med mig kondomer när jag går ut, med kommentaren "man vet ju aldrig vad som händer, man kan ju ha tur NÅGON gång i sitt liv" som ständig fras. Igår hade jag inga. Vad händer? I get lucky!)

Kontentan av det hela: jag ska aldrig mer ha med mig kondomer när jag går ut!


No comments: