8.7.07

Mitt bloggande dör, något händer!

Jag måste ta tag i det igen! (men jag glömmer nästan bort att jag har en blogg)

Vad har hänt sen sist?
Inte mycket:
jobbat klart mina fyra första veckor
utgång fyra helger i rad

Typ så har mitt liv sett ut.

Igår var jag på förfest hos Anna med systrarna Costyson; Amanda och Lina.
Pratade med Lina hela kvällen typ. Skittrevlig kvinna med väldigt vettiga tankar!
Sen drog vi till Satin och Oh Jay's!
Jag och Lina pratade om hennes Olso-vistelse och gled över till att tale norsk.
Vi språkade norsk hela kvella, åh vi var såå kempe glade.
En kille frågade mig om jag var norrman till slut.
Jag svarade:
JA! Jej är fra Oschlo!

(Norska är det nya svenska)

Nu hägrar Arvikafestivalen!
Ska bli skitkul att åka på tisdag.
Måste packa, prov-sätta-upp tältet, köpa toapapper, våtservetter och regnponcho (de viktigaste sakerna i år tror jag).
Sen måste jag sy klart luvan till tröjan jag började fixa till igår (15 minuter innan jag skulle till Amanda (självklart hann jag inte göra någonting på den)).

Hmm... hoppas inte Arvika regnar bort!
(det får bli mitt slutord idag)

No comments: