28.6.07

Jag HATAR 15-Club (uttryck som Ulrika myntade, fast på svenska, som jag snott).
Jag HATAR den verkligen.
Jag blir så jävla irriterad på drygheten.
Vad hände med ödmjukheten?
(ok, jag är inte världens mest ödmjuka människa själv, men någon hejd måste det ju finnas på folk)

En vecka har snart gått igen.
Det enda jag gör är att jobba (känns det som)
Hjälpte Robert att välja glasögon som han ska köpa i måndags, det slutade med att vi självklart inte visste vilka han skulle köpa.
Igår blev jag medlem på Modette.se.
Efter att jag varit medlem ungefär 30 minuter och lagt upp min första stildagbok, fick jag ett meddelande från Modette's chefredaktör som skrev att jag skulle vara med i PunktSE.se idag.

Vilket jag också var under "Dagens Outfits"

COOLT(?)



Allt detta gav mig snilleblixten till mitt nya uttryck:
I'm Ugly and I'm Poor, But I can still dress better than you WHORE!


jag kände mig otroligt fyndig när jag kom på detta (jag ska försöka att inte bli dryg jag lovar)
(jag är nog redan dryg)
Det kanske är därför jag HATAR 15-Club. JAG kanske har varit dryg mot dem först?
Jag vet inte längre... jag bryr mig inte heller.

"De ska ändå inte få kyssar av oss"


punkt.

No comments: