28.9.08

Full

Jag är fortfarande full. Jag flyttar till Högdalen om några få timmar.
Jag har världens huvudvärk.
Igår blev en flaska bubbel och en flaska rödvin alldeles för mycket för mig.
Jag blev väldigt berusad och spillde en massa rödvin på mig själv. (Något jag fick kommenterat av ungefär ALLA resten av kvällen; "Du har rödvinsfläckar på skjortan!" VA? SKÄMTAR DU? *ironi*). Albins (och Hampus) inflyttningsfest var väldigt trevlig. Lägenheten var sjukt fin.
Jag drog mig till Lino(!) efter att ha mött upp med Robin vid Gamla Stan.
Väl där väntade vi ett tag på homogays från tvåan och trean.
Jag såg Tv4-Niklas. Han såg sjukt bra ut IRL. Lite som en docka. Lite obehagligt nästan.
Det var väldigt mörkt på Lino. Det var nästan lite som att jag gick runt och hallucinerade med alla lasrar som spelade på kroppar och i luften.
Jag fick två stora glas vatten av DJ:n. Han var trevlig, och småfet.
Vi kan konstatera följande av kvällen:
  • Folk som heter Oskar är väldigt fina och trevliga.
  • Det finns en anledning till att man inte går till Lino
  • Det finns en anledning till varför normala klubbar stänger vid 2
Återigen var jag fullast i sällskapet. Dock tror jag inte att jag var så jobbig(????)
Jag får nog veta vad jag gjort på måndag.

(jag drömde en sjukt suspekt sexdröm också; Jag pratade med en frisör igår på facebook. Detta ledde till följande dröm:
Jag träffar honom, blir avsugen i frisörsoffan. Han börjar klippa mig; PÅ RYGGEN!!! (!!!). Han klipper i min hud och tydligen har jag ett hårstrå där som han vill ta bort. Det gör inte ont, men känns lite konstigt. Sedan står han på en jättelång repstege över ett hav vid en massa fina klippor och runkar. Jag tillfredsställer honom genom att prata (!!!) och han kommer efter 3 sekunder. Jag tänker tanken: Gud vad jag är bra, i drömmen)

(jag hade jävligt snygg outfit igår iallafall. Sidenband istället för skosnören gjorde hela oufiten tillsammans med silversmycken för en lite rockigare attityd)

No comments: