28.10.08

Dansa hemma

Då var Örebro tur och retur avklarat på lite mindre än tre dygn.
Förhoppningsvis får jag några hundralappar av Mia för besväret att hetsa hem och dansa för 20 personer (uppskattningsvis, kanske två eller tre mer eller mindre).
Jag stötte även på min föredetta gymnasielärare i Samhällskunskap och Geografi.
Jag ska skriva ett mail, eller en uppsatts till henne angående mina reflektioner över gymnasiet och SPRINT-inriktningen jag gick (SPRåk och innehållsINTegrerad inlärning och undervisning - läsa majoriteten av kurser på engelska). Jag är enligt henne "väldigt duktig på att kunna formulera tankar och känslor med ord, vilket är en ovanlig och fin talang".
Känns fint att höra av en välansedd Universitetslektor.
Man tackar, man tackar!

Detta blir väl troligtvis något jag ägnar mig åt lite på höstlovet. ...När jag inte umgås med A, äter middagar, dricker rödvin eller känner mig lagom nöjd med livet!

No comments: