29.10.08

Tommy, eftersom att du vägrar ge mig resterande av pengarna för Polenresan som inte blev av för min del (eftersom att vi insett att vi måste gå skilda vägar; du oförmögen att använda stämbanden för att bilda ljud och därmed ord och därmed meningar för att kunna uttrycka något överhuvudtaget, och jag för att jag inte kan sluta tjata) så måste jag ÅTERIGEN be dig att föra över 1340 kr till mitt konto (Clearing nr. 8452-5, Kontonnr: 973 552 652-8).
Du kommer ju troligtvis inte läsa det här förrän på lördag, så istället kan jag ju försöka att maximera skadan genom att berätta för mina läsare att du åkt till Polen för pengar JAG lagt ut på resan. Höjden av fräckhet bestod i att du troligtvis inte tänkt säga något om inte jag ringt dig i måndags för att få bokningsnumret så att jag kunde avbeställa resan.
Eftersom att vädjan via sms och telefonsamtal inte fungerar så ser jag inget annat val än att lägga ut det såhär. (Om du mot all förmodan förde över pengarna i måndags borde jag få dem senast imorgon och då raderar jag, eller skriver ett nytt inlägg så att folk förstår att du kanske har någon slags vett och sans i dig.)

No comments: