29.10.08

Jag drömde om Carolina Gynning i morse.
Det var helt otroligt.
Vi låste in oss i ett omklädningsrum med en man till. Jag pillade henne lite i/på fittan.
Jag menar, kvinnan är ändå ganska fantastisk och jag vet inte var jag fick denna ytterst suspekta sexdröm ifrån. Hon var utklädd till någon slags lolita, vad var jag?
Förvirrad bög? Heterosexuell hunk som ville lägra henne?
Det kan ha något med att göra att jag igår såg Zombie Strippers där Jenna Jameson spelar en strippa som blir zombie som strippar ännu bättre när hon blivit zombie (säg inget, den var värdelös).
Det fanns dock en fantastiskt snygg scen när hon precis blivit zombiestrippa och ställer sig huxflux i en AMAZING jävla tilt som hade gjort de flesta dansare jag känner gröna av avund. Benet rakt upp i luften och överkroppen lite lätt lutad åt sin vänster.
Kvinnan vet vad hon sysslar med, varför blev hon inte jazzdansare istället för porrskådis?

No comments: