20.11.08

Nu stönar min kombo och hans pojkvän ikapp igen.
Det är NÅGOT störande, när det än sker eftersom att dom inte direkt är diskreta med det. Det spelar ingen roll om det är torsdag kväll, söndag morgon eller tisdag natt. Alltid ska det stönas ikapp för att sluta i ett unisont stön.
Jag börjar liksom kunna deras sexliv snart.
Det börjar med att pojkvännen stönar hela tiden, sen börjar min kombo.
Det blir mer och mer intensivt tills de båda stönar precis unisont för att sedan tystna tvärt.
Eftersom att jag inte har någon bättre hälft att hävda mig med i rummet bredvid får jag istället försöka ignorerar stönen. Vem vet, det kanske inte ens är sex dom har? Det kanske är ett tv-program som kräver läten från tittaren när det är spännande för att kunna titta på, typ någon-dålig-svensk-deckarserie som min kombo älskar enligt utsago.

No comments: