6.6.09

(Jag glömde: Angående youtube-klippet. Jag visste inte att det var fejk (om det nu är det) OCH, jag fick öl spottat i ansiktet igår av en bögs "bög"kompis. Personen har en profil på Qruiser och vi har gemensamma vänner i stan.
Jag sa: Hej, du är väl bög?
Han: *spottar öl i ansiktet på mig*.
Jag: eeeh, okej kanske inte.
Tjejkompisensomärkortsomendvärgviskartillhonom: hur kan han säga så? Det var JÄÄÄVLIGT onödigt att säga så till dig. Alltså, han verkar ju dum i huvudet...
Det förstörde dock inte min kväll. Det var bara ett surrealistiskt inslag kan vi kalla det.
Man får ta det utan att bli arg. Något gjorde honom tydligen VÄLDIGT upprörd (För bög, det kan man ju FAN inte va (även fast man umgås med en massa sådana, har en qruiserprofil med avklädda bilder och gärna går på bögklubb)).
Victor, jag ska sluta skriva om bögar)

1 comment:

Anonymous said...

Ja, alltså, The Onion är satir. Låtsasnyheter. De har en websajt, en tidning, en radiokanal, och tv. Roligt och smart är det. Men inte sanning.

Usch, öl är ju inte direkt det man helst vill bli sprutad i ansiktet med, om man säger så.