1.6.09

Jag tänker förvarna eventuellt nya läsare att jag kommer att fortsätta skriva brutalt ärligt om mig själv och andra i min närhet (ibland) (utan att för den skull nämna någon vid namn).
Det är den första juni.
Det är väldigt varmt i mitt sovrum.
Jag gjorde av med 152 kr på Patricia, och 120 kr på F12 igår. Hur kan man helt plötsligt höja en entré avgift med 20 kr bara för att det är löningshelg och suga ut lite extra slantar ur alla människor? Min ambivalenta personlighet visade sig extra tydligt igår känner jag såhär dagen efter. Jag kunde inte hålla mig till ett sällskap eller ställe (utan att tänka på de monetära bakslagen man då får lida).
Förfesta med SuperNintendo och Nintendo64 borde göras oftare.
Gå ut ska nog göras mindre ofta i sommar.
Nu blir det utgångsförbud för min del (om det inte är gratis) och ingen alkohol förrän jag sitter på en pinnstol på Santorini.
Det mest fantastiska var när jag gick hem igår från F12. Ja, GICK HEM!
Solen hade nästan gått upp. Det var morgon.
Jag gick och skrattade för mig själv över hur löjligt jag tyckte att livet var helt plötsligt.
Det är fucking jävla sommar nu.
Idag, eller imorgon, ska jag skaffa lånekort så att jag har något att göra...

No comments: