4.7.09

Igår var som det mest skruvade avsnittet i Sex and the City - fast värre.
Jag VET att det är en fantastisk historia, men med risk för att det kommer läsas av fel personer (Hanna, mamma) så kan jag inte skriva ut allt. Jag tänker däremot lista ord som sammanfattar hur det var, mest för att minnas denna oförglömliga dag själv:
Halsont
Spankingpaddel
Fötter
En halvliter sprit och tre öl
Paradise
Män
superfull
Stor kuk
Glugg
Feber
Fransk bulldogg


DEN FRANSKA BULLDOGGEN VAR NÄSTAN DET BÄSTA!!!
Ungefär såhär såg den ut, fast den var ljusbrun. Den vankade framåt på cpkorta ben.

NAAAAAAAAAAAAAW!


Jag tror vi kan döpa det till det sjukaste dygnet i mitt liv.

[13:16:41] Love Backhaus: you are so gay
[13:16:50] Love Backhaus: you're into spanking and cute kittens riding a vacuum
[13:16:55] Love Backhaus: how can you be more gay?

(Jag är inte into spanking)

No comments: