9.7.09

VILKEN HÄMND VI FICK PÅ FICKS! (not)
Hampus utslängd efter en kvart. Ulrikas första gång efter en halvtimme. Tillbaka in. Utslängd igen efter en halvtimme.
Hur lyckades jag hålla mig kvar?

Ulrika sammanfattar:
Men LIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIV för gårdagskvällen !!!!!! Jag har nog aldrig varit så dyngrak i mitt liv. (För att inte tala om Hampus!) Var tog du vägen? HUR I HELVETE GICK KVÄLLEN TILL? Jag tog en taxi igen, 200 kronor den här gången, men innan dess gick jag gata upp och gata ner, på ostadiga klackar, i åtminstone en timme, med tårarna forsande. Minns att jag funderade allvarligt på att bara lägga mig i en gränd, _tack och lov_ att jag inte gjorde det.

Vi konstaterar att en halvliter bombay sapphire och tranbärsjuice inmundigad på en timme är ganska farligt. Full blir man.
Jag dansade med lesbiska. Riktiga lesbiska. Konstigt nog var det ingen som höll mitt tempo.
Riktiga lesbiska är ju ganska tråkiga tycker jag. Och många var dom.
(Ficks är väl inte lesbiskt? Lesbian Bonanza var ju för flera veckor sedan?!?!)
Jag måste verkligen lära känna någon lesbisk person (Elina i klassen gills inte för hon är förlovad) i sommar också. En riktig lesbisk.
Jag vill ha en lesb pappa, jag vill ha en lesb pappa, när jag konfirmerat mig!!!!!!!!!!!!!!
(fast hon måste vara snygg och inte sådär vägra-raka-fittan-lesbisk och gå topless i Prideparaden)

No comments: