24.5.07

Nu har min mamma varit med på tv IGEN!
hon är fan alltid på tv känns det som...
pappa var också med, morfar med, och min ingifta moster också...

hmmm.. this is getting scary!
min familj är tv-kändisar!

eller så är det bara för att dom är på rätt ställe vid rätt tidpunkt (denna gång: Elvis på Cirkus med Glada Huddik teatern, som min morbror var med i. Nej min morbror är inte handikappad, han är musiker. Somliga skulle väl i och för sig säkert säga att det är samma sak...)
jag vill också vara med på tv igen.

Jag har varit med på tv en gång vad jag kan minnas. Det var när jag sökte första året till Floor Filler. Det var ett klipp dom klippt ihop med dansare som "inte var lika säkra på att dansa som andra". TACK för den liksom...

jag dansade INTE ur takt när jag sökte dit. Jag ville inte komma med, jag var bättre än dom...

(jag har bara skämt ut mig inför Lotta (koreografen som ledde det där...vad hon nu heter) och Jenny och David i Bounce. Plus att det finns i tv3:s arkiv... jippi liksom....)
Detta stiger pappa åt huvudet:
"...du ska få en autograf vid tillfälle. Nu är det bara att vänta på erbjudande"
han är störd. Men jag gillar honom... jag måste ju brås på någon

No comments: