23.5.07

ok, från och med nu tycker jag om "björnen" i mitt hus (som jag kallat honom i två terminer). Även fast han har aspberger så är han inte störd i mina ögon längre.
Han berättade idag om Hans-Peter 23 år som bor i vårat hus också.
Marcus sa att Hans-Peter ligger och runkar i vårt vardagsrum, och han bekräftade även att Hans-Peter ALDRIG städat sitt rum sen vi flyttade hit.

Jag: det luktar gammal svett från hans rum JÄMT
Marcus: Nej, det luktar HP-sås

EW
EWEWEWEW
EWEWEWEW
EWEWEWEW
EWEWEW


Marcus ska icket längre hållas ansvarig för allt skit som hänt i huset;
allt som inte diskats eller städats.
Hans-Peter är den ensamme förövaren.
Hans-Peter är en sån där människa som inte ens kan sköta sin personliga hygien.

Som Eva sa: "Jag finner inte ens ord för att uttrycka mig.
Jag försöker att försvara honom i mitt huvud, men det går inte längre"
Jag: jag har varit mållös i snart 9 månader.

jag spyr på denna Hans-Peter. Människor som han borde förbjudas på denna jord. Sånna som inet förstår vad hygien är, vad diska är, vad städa är...

jag har hittat ett ord som passar:
ÄCKELPÄCKEL

No comments: