21.5.07

OJFÖRLÅTFÖRATTJAGINTEUPPDATERATMINBLOGG!


JAGHARTYPGLÖMTBORTATTJAGHADEENHELTPLÖTSLIGTSKITKONSTIGTÄRDET


och det där blev otroligt jobbigt att läsa, men det kanske visar lite på min ursäktande ton och mitt hetsiga "förlåt-jag-ska-aldrig-mer-göra-om-det" tonläge.



Vad har hänt sen sist?

Inte så mycket egentligen.

Jag har umgåtts så mycket jag bara kunnat med blondie (jag kanske borde ge ett bättre smeknamn?).

Kristi himmelsfärd (jag ska döpa om det till nåt annat för jag vill inte styras av Bibeln och kristendomen) spenderades i Holmsund onsdag-fredag. Sen åkte vi hit.

Fredag kväll hittades ett nytt alterego på till mig: Glenda Pavl

Det ska bli mitt fest-alterego.

I lördags gjorde vi egen sushi; maki-rullar med gravad lax, gurka, avokado och créme fraiche. Sjukt gott! Vi gjorde sex rullar sammanlagt = ungefär 60 bitar.

VÄLDIGT MYCKET MAT! men det blev en god lunch i går innan Henrik åkte hem.


Idag har vi repat, och jag har spelat tv-spel. Jag försöker fortfarande att klara en jävla jättesköldpadda som jag aldrig lyckas döda. Jag har tagit mig ifrån stället den är på, men har nu gått tillbaka för att jag vill döda den så jag får pengar och stuff (nerd jag vet)

jag blir irriterad på Tv-spel när det inte går som jag vill eftersom att det uppenbart är fel på spelet då jag självklart gör rätt hela tiden och spelet förstör för mig.


det är nog allt, jag måste komma ihåg att blogga mer... tror jag (om det nu är någon som läser vad jag skriver).

...det verkar inte så

...det är aldrig nån som kommenterar nåt

...i och för sig vet jag att många i klassen läser

...mamma läser också

...sen vet jag inte, säkerligen folk på msn-listan

...Kanske till och med nån bög från Qruiser, who knows. Jag har nog ändå inga direkta mål med mitt skrivande här...

No comments: