22.5.07



REPA REPA REPA
= det enda vi gör...
Idag har jag badat för första gången i år. Östersjön blev platsen, sällskapet var Lina och Ulrika (Robert filmade).

Antalet grader i vattnet: cirka 7¤(hur fan gör man grader-tecknet på tangentbordet? går det?)Celsius
det var faktiskt skönt på nåt sätt ändå...




(checka mitt sjukt snygga smala och vältränade ben, höhöhöhöhöhö)

Nu är jag tjurig av okänd anledning också, det kanske kommer efteråt efter en dag av frustration på repen och en hel del kritik mottaget från lärarna. Även fast jag till slut fick en del credd också...

Mest är jag nog trött och otroligt jävla less på West Side Story just nu...
Det liksom kryper i kroppen på mig, så förbannad är jag på något okänt. (Anger-management någon?)

hmm.. det är nog allt just nu.



PöZz

No comments: