16.4.08

Vackra ögonblick i mitt liv (verkligen helt utan inbördes ordning):
  • När Marcus tog tag i min hand när vi halvlåg/halvsatt och pratade om livet
  • När jag såg Atonement och grät floder i min egen säng
  • När jag trodde att jag var kär i Henrik
  • När jag grät samtidigt som Henrik trängde in i mig för sista gången (trodde jag då)
  • När min mamma grät över att jag kom ut som bög
  • När jag för första gången klarade av att göra en trippelpiruett
  • När Emma skickade ett sms och frågade om jag ville flytta ihop med henne på Lidingö
  • När jag och Hanna pratade om hennes bitterhet och jag för första gången kände att jag verkligen förstod mig på min egen tvillingsyster.
  • När jag skrek "JÄVLA SADIST!" till min pappa efter ett karateträningspass som 11 åring.
    (Det är fint mest för att det verkligen inte var jag att skrika sånt som barn)
  • Varje gång mina föräldrar tittar mig i ögonen och säger att de älskar mig enbart för att jag är deras och en helt unik människa.

No comments: