1.1.09

Eftersom att jag har shoppingförbud från och med nu så kommer jag enbart tjata om kläder. Hela tiden kommer jag tjata om det.
Just nu ångrar jag att jag inte köpte dom där skorna på Topshop förra året vid den här tiden när jag var där.
Fanns två modeller av samma sko.
Tänk Dorothy i Wizard of Oz: ett par av skorna hade rött glitter på sig.
Dom andra hade nåt slags multicolourglitter på sig.
Båda var verkligen sjukt snygga och jag ångrar det mer och mer bittert för varje gång jag tänker på skor att jag inte köpte dom.
Dom hade ju gjort sig så fina i min garderob. Unika, otroliga och hänsynslöst uppseendeväckande.
Dom hade inte gått att matcha med någonting eftersom att dom är/var helt outrageously snygga.
Det enda rätta hade varit skorna, och inget mer... eller kanske ett par briefs.
Skorna kostade 2000 kr, har jag för mig, men fan vad det hade varit väl värt pengarna såhär i efterhand.
Istället gick jag och såg två musikaler till och köpte ett par lackskor från S.W.E.A.R som är förstörda framtill för att halva skon är i gummi som inte var ordentligt klistrad?!
(glitterskorna hade säkert aldrig gått sönder... Jag ska nog göra ett par egna på något sätt. Jag har ett par svarta finskor i mocka som jag inte använder speciellt mycket längre, dom kanske får agera glitterbas inom en snar framtid?!)

No comments: