13.1.09

Jag tycker inte att man ska behöva acceptera att man ska behöva vara inneboende hos okända människor för att ha någonstans att bo.
Jag tycker att man ska få gnälla, klaga och skälla över det faktumet så högt och så mycket man kan.
Jag tycker det är sinnessjukt att det inte finns bostäder till alla människor.
Jag tycker det är sinnessjukt att man ska vara tvungen att minska sin privata sfär för att kunna bo och leva. Det är inget skämt att man mår psykiskt dåligt över bostadssituationer.
Det är nog en av de bidragande anledningarna till att jag har bestämt mig för att söka Skolen for moderne dans i Köpenhamn och Konsthögskolan i Oslo för att pröva min lycka utsocknes.
Stockholm är inte snäll mot mig längre.
Stockholm, vad har jag gjort för att förtjäna det här?

2 comments:

Hannouch said...

jag hatar stockholm! down with the bitch!

Anonymous said...

Stockholm är inte snäll mot nån.