2.1.09

Så fick vi dubba Viktoria till riddare av det fjolliga bordet när hon för första gången var på bögklubb.
Stackare, hon blev till och med uppraggad av en massa kjoltyg!
Jag pratade med två flator som ville ha barn med Robin, jag hoppas jag fick dom att ändra sig till att dom ville ha barn med mig (eftersom att Robin sa: när jag är 45 kanske, och jag: Om tre år ska jag ha barn!), WHO WOULD BE THE BETTER NOT IN IT'S LIFE FATHER?
(för det lilla kruxet var ju att dom bara ville ha en spermadonator och att barnet skulle kunna söka upp sin pappa när det blev äldre, alltså NOLL kontakt som pappa med barnet under dess uppväxt).
Det känns ju ganska harsh.
Men jag förstår dom.
Jag hade nog inte heller velat ha kontakt med mig själv i mitt nuvarande tillstånd om jag vore 3 månader gammal!
Det fina med mina nyfunna flatvänner (?) är att den ena är utbildad präst och civilingenjör och den andra (den yngre av dom) utbildar sig till präst just nu.
Jag påstod till och med att jag själv troligtvis hade läst till präst om jag var troende (lögn) och att jag finner religion intressant ur många perspektiv (som teologi, maktmedel och historia. Smått lögn). Jag känner redan hur mitt faderskap inte borde vara acceptabelt för dessa två kvinnor av Jesus.
Sanna mina ord alltså Viktoria.
Vi bestämde oss att kvällen skulle gå i Jesus tecken efter att du bett Jesus och hans tolv apostlar om styrka. Vem kunde tro att den skulle sluta med två lesbiska präster?
JAG TROR VI KALLAR DET ÖDET!

No comments: