11.8.07

Fick pengar av farmor igår igen, denna gång 1000 kr. Tack farmor för att du räddar min månad!

Fick även ett officiellt avsked:
yes, det blir bäst, för du har alltid ifrågasatt och kommer aldrig att sluta. och du hakar upp dig och de stör skiten ur mig. tack hej.

Tröstade mig med musik jag fick från Gustav, lyssnade på Jay Brannan...
snart ska jag duscha, göra mig iordning för kvällen.
Sen dra på middag, sen förfest (var och varför i hela världen så sent som 21?), sen utgång till "Oh Jay's!". BAH på hela den här dagen. Eller, så farligt är det inte egentligen.

Skrev ett brev till Hanna igår förresten, ett handskrivet brev. Det första jag skrivit på många år. Skrev det innan hon drog iväg inatt till. Klatschiga titeln: Ett brev från en bror.
Sentimental smörja? kanske, men jag älskar det ändå!
"Var Syster Dag än vänder i världen kommer Broder Natt alltid att finnas!"

1 comment:

Anonymous said...

ahh sot. det var ett underbart fint brev. vem fick du ett officiellt avsked ifran?? jobbet lr?
alskar dig
systeryster