12.10.07

Veckan har varit intressant.
Måndag till onsdag bestod av obeväpnad scenkamp med Peter "Peppe" Östensson.
Han har gjort det mesta i Hollywood och med de flesta. En otroligt ödmjuk och trevlig människa.

Idag, fredag, har jag druckit drinkar och rödvin med Ulrika, Robert&Nenad (som kommer sitta ihop den här helgen) och Mads. Ulrikas rosa mixer kom till sin rätt för första gågnen sen hon köpte den. Fruktiga drinkar av alla dess möjliga slag blandades, och de flesta smakade smält isglass.

Nu känner jag mig lagom berusad på en skönt avslappnad nivå.
Jag, Ulrika och Mads gick ner till bryggan nere vid viken och tittade på stjärnhimlen som var fantastiskt vacker. Jag såg två stjärnfall och känner mig otroligt romantisk och finstämd just nu.
Ibland förvånas jag faktiskt över hur vackert det kan vara när man tittar upp på något som troligtvis dött för hundratals år sedan...

No comments: