19.9.07


Hur kan jag annat än ÄLSKA Heroes?

Det finns inget som är dåligt med serien i mina ögon.
Som den nörd jag är ÄLSKAR jag dessa människor som upptäcker att de har superkrafter.
Vilken jävla dröm det vore!
Om jag fick välja vilken/vilka krafter jag skulle ha skulle jag lätt välja empathy, som Peter Perelli. Förmågan att härma andras krafter, lagra minnet av dem i kroppen och återanvända dem när han vill; hej powerhouse.

Nörden i mig får en näst intill orgasmisk upplevelse när jag tänker på serien och det som händer. Jag älskar programmet mer än något annat den senaste tiden, verkligen!
Det är helt stört.
Somliga gillar doktorer, djur- eller komediserier. Jag väljer självklart att älska det jag alltid älskat: det övermänskliga, onaturliga och spännande.
Likt det freak jag innerst inne är!

No comments: