1.9.07

Nu har jag återigen kommit upp till Umeå.
Ny termin, nya hål att töja.

På vägen upp fikade jag först med Niklas, sen med Johan. Skulle åka från Sundsvall när klockan var 22:30 typ. När jag var ungefär 4 mil söder om Örnsköldsvik körde jag på en älg.
Träffade den lite på bakbenen, jag överlevde, älgen med förhoppningsvis. Bilen överlevde också för den delen. Men denna historia vet väl de flesta redan om, därför är den inte värd att nämna något mer.

Idag, lördag, har Jag, Ulrika och Robert gjort stan för tredje gången denna vecka. UNDERBART!
Igår fyndade jag ett par Acnejeans för 300, ett halsband och ett par benvärmare på H&M.
Idag fyndade jag ett par gråa skinnskor i tunnt grått skinn på Bianco för 300 kr. Sen, to top it all, fyndade jag en kofta på MQ för 50. HELT HYSTERISKT bra!
Den är i och för sig XL, men jag har den självklart som oversize, sjukt snygg outfit lyckades jag komponera på en liten shoppingtrip. Jag åkte in till stan i en outfit, kom hem i en annan!

Idag ska vi även ha inflyttningsfest i Elin och Mads lägenhet som de fått på internatet.

Jag är glad och obitter efter att ha snackat med Gustaf halva natten igår...
LYCKLIG SINGEL FFS!

No comments: