23.9.07


Idag har jag skissat och skapat i över två timmar (loggan är inte bland dessa små förslag som jag först tänkte på). Jag är helt förvånad över min egen förmåg att helt plötsligt börja skapa helt out of nowhere.

Igår var jag inne i stan, lite förfest, lite Mia, lite hos Ingrid, lite ute, lite hitta ett armband på dansgolvet som jag tog. Ganska trevlig helg faktiskt. När jag inser att jag lyckas spara 1000 kronor den här månaden också som går direkt till skolavgiften som jag betalar på tisdag tillsammans med hyra och avgift till Balettakademien. Får mindre lön än jag trodde att jag skulle få också, hade ränkat med 14 tusen ungefär, kommer få 9. Jag tänkte helt fel när jag räknade veckorna, men men. Jag får nöja mig med det jag få och tar med mig 8 till L.A..
Jag vet dock inte vad jag ska ta med mig för kläder, eftersom att jag inte vet vad vi ska göra, och jag vill ju VERKLIGEN vara snygg varenda dag jag vistas ute liksom. Jag kommer ju troligtvis ta med mig minst halva garderoben härifrån...



No comments: