1.9.07



Okej, jag kanske är lite salongsberusad av mitt äckliga söta vin jag fick av min granne hemma i Örebro, MEN.... jag vet inte ut eller in med vissa människor längre.

Jag blir förvirrad.

Vill jag ha T eller inte?

Vill jag att han ska komma hit?


Det konstiga, eller konstigt och konstigt (det är nog egentligen bra), är att jag tror att jag vill det.

Även den bästa har sina dåliga sidor, det finns ju saker man kan ändra. Och jag vill nog kanske inget hellre just nu än att han ska komma hit. Jag vet inte om det är alkoholen som talar, eller att jag fick det bekräftat att jag är dum i huvudet via MSN, eller att jag bara är mer omtyckt än jag tror. Men jag tror att jag verkligen vill.... ja, jag vill.


Dock känner jag att jag får dåligt samvete eftersom att jag inte kan åka nedåt något under tiden jag är här... första gången jag kommer hem på riktigt kommer bli över jul. Det är SJUKT långt dit, orkar jag inleda något på distans?!


den som lever får se!


(TACK ALEXANDER för att du är UNDERBART duktig på att redigera bilder! Du är verkligen fantastiskt duktig och begåvad!!!!!!!!!!!!!)

No comments: