17.5.08

jag försökte uppenbarligen att blogga igår:
"scaar76 2hotmaicl@hotmail" stod i adressfältet för inloggningen här.
Synd att jag inte lyckades, det hade varit väldigt kul att läsa idag.
Jag mår som jag förtjänar, verkligen.
Däckade runt 01?
Jag hade tydligen lyckats borsta tänderna iallafall. Och för ovanlighets skull så var alla mina kläder avtagna (viss motorik måste ha funnits) och låg prydligt på golvet i en hög.
Vaknade 10:46. Skickade sms till Ulrika. Insåg till min förfäran att jag inte vet var min högra lins tog vägen igår (motorik fanns uppenbarligen inte). Gick släpande till badrummet för att leta i ögat. Har fortfarande inte hittat den. Jag vet att jag grävde i ögat som fan och tänkte att linsen måste ha sugit sig fast på ögongloben som den gör ibland när för stort vakum har uppstått.
Kissade och kravlade mig sedan ut i köket utan glasögon (halvblind) med täcket virat om mig. Låg där i min misär på det äckliga och smutsiga golvet medan Ulrika gjorde mackor till sig själv.

No comments: