13.5.08

Sandra tycker om stora framtänder.
"har ni tänkt på att pojkar med stora framtänder oftast brukar vara hemskt bra på att kyssas? sambandet är underligt, bara något jag har märkt."

DET STÄMMER eftersom att jag (egocentriskt jag vet) anses vara bra på att kyssas.
Jag har stora framtänder, det har jag alltid haft.

Och jag vill vara en pojke som röker, även fast jag redan disskuterat detta i ett annat inlägg. Om man inte ens kan röka menthol, hur ska man då lära sig röka annat? Plus att det är så hemskt dyrt. Jag tror att jag ska försöka börja feströka igen. Eller åtminstonde testa ibland. Mest för att se lite sådär nonchigt snygg ut. En fin bild är en pojke som röker och rotar i en väska samtidigt. Jag vet inte varför, men det är bara lite fint sådär. Ciggen i mungipan och händerna gräver efter något okänt föremål. Om pojken är lite långhårig med lugg och har smala finbyxor blir det genast ännu bättre.

1 comment:

Anonymous said...

Hej Oscar! Hittade dig i niotillfems stormiga blogginlägg om det där videoklippet. Vill bara säg att du skriver jättefint! Så mysigt med en kille som säger sin åsikt =) Småflickorna därinne verkar klösa ögonen ur varandra. Men du skrev jättebra!