16.3.09

"Du har haft en annan varelse i magen, du har ju i princip varit gravid!"
Så sant som det är sagt av Josefine, jag har för första gången i mitt liv upplevt en graviditet!
ÅH, allt blir så vackert när man vänder rätt på det.
Till på köpet blev man SMAL av den här graviditeten!!!
Alla fattass mutha's out there måste känna sig extremt avundsjuka på mig.
No slobby fat efter denna graviditet heller, snarare mer slimmat än innan.
Jag känner att detta vore ett perfekt koncept för västvärldskvinnor med tjockisfobi.
Nu när jag tänker tillbaka på det, så kanske de två veckorna av sjukdom gav mig något i alla fall så här i efterhand: det finaste en kvinna, eller man, kan bära på.
Jag känner att det liksom genast gjorde mig mer mogen och ansvarstagande i livet.
Nu ska jag äta kakor.

No comments: