7.3.09


QX består av människor som alltid försöker använda sig av en ytterst märklig form av omvänd psykologi. Det är nu jag ska försöka att försvara mig själv, skriva ett "Nej det är jag verkligen inte"-meddelande tillbaka. Eller kanske till och med börja känna: "Åh nej, en äldre herre på 53 utger sig för att vara 18 och påstår att jag är äcklig. Jag vill ligga med alla snygga 18 åringar, så jag kan ju inte tåla att en sådan skriver något liknande om mig. Nu mår jag jättedåligt psykiskt."
Hela skuld-fenomenet är något man använder sig flitigt av på QX; Få någon att känna skuld och den gör vad som helst för dig.
Kanske till och med blir benådad av en "18 åring", träffar honom och inser att det är en 53 åring som lurat dig.
Men, J-J har rätt. Jag är ofräsch idag. Lite äcklig faktiskt.
Jag trodde jag kunde spärra den, men det gick inte. Jag blev magsjuk igen.
Återsmitta sig själv är tydligen ganska vanligt om man varit magsjuk.
Att träna två dansklasser igår kanske inte var det bästa jag kunde gjort efter att ha legat sängliggandes i fem dagar. Mjölksyran som vägrade släppa i över 1,5 timme borde ha fått mig att förstå att jag borde gått och satt mig. Men lite äcklig som man är så fortsätter man...

1 comment:

Anonymous said...

Jag fick ett liknande mail av denne J-J