1.3.09

Igår åt jag tacos hos Viktoria. Qourn. Verkligen långt ifrån lika gott som kött konstaterade jag igen.
Efter det drogs det till Torget och ett försök att dricka lite mer.
Kanske inte något jag skulle gjort?
När jag lagt mig i en varm dubbelsäng kom illamåendet.
Sov mig igenom natten med det.
Vaknade vid 8:54 (en tid jag nästan alltid prickar in dagen efter, brukar vara första gången jag vaknar på morgonen igen då) och kände efter hur illamåendet stod till.
Jo, men där var det igen. Nu värre än på kvällen.
Gick till toaletten för säkerhets skull. Så fort jag slagit upp sitsen spydde jag upp all tacos.
Jag har inte spytt av naturliga skäl på många många år.
Det var något jag gjorde som liten när jag var sjuk.
Det negativa nu, när jag fortfarande mår illa, är att jag inte kan stoppa fingrarna i halsen.
Jag har funnit ytterliggare en negativ sak med att vara bög:
Kräkreflexen är i princip borta.
Bah! Alltid dessa problem...

No comments: