11.3.09

Saker jag skulle vilja äta just nu:

  • Pasta med parmesanost
  • chevréost
  • getost
  • ost i största allmänhet
  • en cheeseburgare
  • majonnäs
  • leverpastej och saltgurka på en tjock skiva fluffigt, vitt bröd (med lite majonnäs också)
  • en stor blodig oxfilébit
  • varm potatissallad med färska rödbetor, feta ost och yoghurt/vitlök och lime-sås till
  • sushi (både maki och nigiri)
  • friterade räkor
  • marrängswiss
  • mammas nudelsallad
  • potatismuffins med parmesan
  • potatismos med färska örter
  • tunnskuren julskinka med stark skånsk senap
  • en äppelmunk
  • köttbullesmet (alltså ostekt köttfärs med kryddor)
  • en kall korv från Robertssons med majonnäs
  • en pepparkaka med mögelost
  • gravad lax med hovmästarsås
  • en burrito
  • parmaskinka
  • soltorkade tomater i olja
  • en apelsin
Jag har dock inte ätit så mycket de senaste 10 dagarna.
Jag har gått ner tre kilo muskler.
Provsvar på fredag visar om denna utdragna process beror på bakterie i magen eller något liknande.
Jag skulle ALDRIG kunna må så dåligt att jag slutade äta eller på något sätt misshandlade min kropp så att jag fick en ätstörning. Det jag insett mest de senaste dagarna är hur mycket jag älskar mat och inte klarar mig utan det... det är ett under att jag inte är på sjukt dåligt humör hela tiden med tanke på att näringen jag får i mig består av fruktsoppor av olika slag, avslagen Coca Cola och kakor.

No comments: