2.5.09

Efter att ha beställt en nattmeny Big Mac, stor cola, stor pommes och garlic dip för andra dagen i rad insåg jag hur jävla synkroniserad man är med människor ibland. I rulltrappan upp från tunnelbanan stod samma korta kille med tygpåse och helskägg som åkte före mig på vägen till Black/White-fest på Kägelbanan.
Där konstaterade jag:
1. Myten om att man kan ha kul utan alkohol inte stämmer.
2. Burlesqueshower kräver mer än lite tuttvippor för att jag ska bli kåt.
Dagen som började så bra med rödvin med Christian i Vanadisparken slutade hemspatserandes med tantmusik i öronen.
Jag är en vampyr jag suger och spyr, och jag har just nu ett jävligt pikärt problem.

2 comments:

Anonymous said...

Du har en jättefin blogg, jag gillar verkligen sättet du skriver på, ja allt är väldans bra, fortsätt med det!

Oskar said...

Tack anonymous!