17.6.07

Helgen gick.
Fredagen blev det förfest med Frida och Kajsa, sedan till Satin där The Tough Alliance skulle spela. Jag var halvnykter hela kvällen och efter 12 var jag väldigt nykter, vilket gjorde allt mycket tråkigare.

Det enda roliga med Satin i fredags var att jag träffade folk jag inte sett på ett tag, och för att dom spelade SJUKT bra musik!

Gick ut igår också.
Skulle till Satin IGEN med Frida och Kajsa (som gav ut gratisbiljetter till Hard-Rock night).
Vad typ ingen fattat var att det var hardcoreband som skulle spela = trippelsuck från min sida när vi kom dit.
Det enda positiva var att jag spenderade 0 kronor på Satin. Drog därifrån vid 12. Drog till Frimis själv där min syrra med anhang var. Stod lite i kö, betalade 80 spänn för att gå in. Gick efter 30 minuter. BORING är ordet för lördagens kväll.

Nu ska jag sluta beklaga mig över mitt liv, det är nog ganska bra ändå egentligen.

hmm.. just ja.. jag har hittat numret till F12... ska nog ringa dit senare i eftermiddag när jag är hos Frida. Måste fråga om man kan få stå på listan eller nåt liknande. Det är ju värt ett försök i alla fall (Även fast Frida inte vill till Stockholm längre)...

1 comment:

Anonymous said...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.