3.6.07

I fredags var jag i stan och "festade" med blondies klass... eller snarare ett urval ur hans klass.
Det blev randomhäng vid älven och en brasa i några timmar = kalla tår
men det var det värt.

Igår vaknade jag vid 12, gick ner och solade bakom skolan där de andra legat i några timmar redan. Sen blev det utgång och förfest hos Kicki. Lagom kul, lagom tråkigt.
Utgången blev cp...
först blev jag hotade av Henrik i klassen att han skulle slå ner mig (han snéfyllar jämt och har ADHD på fyllan) sen var jag på väg att inte komma in. Ulrika snackade in mig (tack som fan för det) och jag var inne på överbefolkat O'Leary's. It was quite boring och vi drog sen hem i bussen.

Idag vaknade jag NÅGOT sent (halv två), gick ner för att sola. Solade i några timmar, och badade igen... (idag 11 grader i ytvattnet). Skrev klart kärlekslåten med Rebecka (den första låt jag någonsin varit med och skrivit både text och musik till). Den blev självklart simpel och väldigt klyschig, men skitsamma. Det är ändå en av mina första låtar.

Jag har även börjat packa ner mitt rum idag, och jag insåg att jag behöver typ dubbelt så mycket väskor än vad jag har. Måste be pappa ta med två till eller nåt så att jag får med alla kläder.

Imorgon är det brännbollsturnering med skolan, vi ska vara Superhjältar... mer info om det kommer imorgon!

puss

No comments: