10.6.07

Singel

"Hejdå Henrik" blev ett hejdå Henrik.
1 månad.
no more, no less (typ)

Skolavslutningen var... fin.
Jag gräta ganska mycket, Lina har slutat.
Tjejerna sjöng en sång som Elin arrangerat och komponerat till oss killar.
Jag grät som en bebis.
Lina började gråta på scenen.
Jag fick dem att börja gråta.
Det var så jävla fint.

Sen åkte jag hem.
Resan tog 7,5 timma lite drygt. Segt som fan
Jag körde ungefär 3,5 timma i sträck, vilket gick bättre än jag trodde det skulle göra.
Sen på kvällen gick jag ut.
Träffade tvillingen igen efter några månader. Hon grät.
Hon hade på sig sina sjukt snygga Michael Kors skor.
Hon bjöd mig på inträdet.
Träffade Frida inne på Babar.
Ringde även dit Mia som bjöd mig på en massa drinkar och shots eftersom att hon är "vuxen och tjänar pengar".
Sen drog vi hem till Mia för att hämta vin innan vi skulle till stadsparken.
Vid denna tidpunkt var jag fortfarande relativt nykter.
Gick till stadsparken, träffade random folk jag inte sett på länge.
Gick hem till Mia igen vid 04. Blev full DÅ. Mia med
Sen gick jag hem, somnade 5 typ.

Fick mitt debattinlägg publicerat i Nerikes Allehanda också. Mormor och morfar vet att jag är bög nu också, och enligt de är jag fortfarande "deras" Oskar. Känns skönt.
Idag var det ett nytt inlägg från en annan man som pratade om att homosexualitet beror på att man inte fått en "manlig" hormondusch när man var embryo. Det lät intressant men jag vet inte om jag kan hålla med om att jag har en manlig kropp och en kvinnas hjärna, som han påstod.
Känns bara konstigt.
Jag vet inte om jag ska svara på inlägget. Känns långdraget.
Jag kommer bli ett aktivist-homo.

Jag har brännt mig lite på ryggen idag också. Gör inte så värst ont.
Jag överskattar min egna solningsförmåga. Eller så är det solen som är ovanligt stark i år!

Nu har jag nog bloggat klart.
Hejdå

No comments: