24.6.07

Midsommarafton blev som en såndär midsommar folk pratar om.
En såndär blöt tillställning.
Jag hinkade, mer eller mindre, i mig en 70:s vodka och en flaska rött själv.
Det blev ALLDELES för mycket av det goda.
Slutade på toaletten med rödvinsröda spyor i toastolsemaljen.
fräscht.
Men det var kul att träffa folket i alla fall.
Mia och Ingrid kom förbi också.
Mia var av det fullare slaget.
Hon bedyrade sin kärlek till mig; gråtandes, sittandes i min hall med balkongdörren öppen och spöregnet hårt slående mot marken utanför.
Det är svensk midsommar, och jag älskar det.

Lördagen blev ont i huvudet, men det gick över framemot eftermiddagen.
Pratade med Ulrika en massa på bilddagboken hela dagen, sen också på MSN.
Bättre kvinna får man leta efter (i alla fall vad jag tror).



Jag ska nog försöka att blogga mera, inte för att jag vet om någon läser bloggen.
Det känns som om att det är vissa som läser, Emilie vet jag, kanske någon på MSN-listan. Någon random bög som är inne på min QX, men... vem mer?

jag vill veta!

(så om du läser bloggen lämna en kommentar!!!!! så jag vet vilka som läser (mest så att jag vet vad jag kan skriva och inte)
Jag läste en intressant blogg häromdagen. Eller den var inte så intressant egentligen.
Men jag älskar att läsa hur folk skriver.
Jag vill skriva som han gör.
Han skrev roligt.
Jag skriver också roligt.
Eller jag tycker i alla fall att jag skriver med ett bra språk. Jag försöker inte att vara rolig.
Nu vet jag inte vad jag vill säga överhuvudtaget med detta längre. Men det känns som om att jag behöver skriva bara, jag försöker kanske övertyga mig själv om att jag är rolig?

JAG ÄR ROLIG

Punkt.

2 comments:

Anonymous said...

Jag läser.

Olle said...

jag vill också skriva roligt. det var första gången jag tittade in här idag. :x