19.6.08

En vecka och tre dagar har passerat.
Vad har jag lärt mig?
Jag shoppar konstant små saker här och där som gör att mina pengar sinar.
Jag shoppar mig glad igen?
Nä, det kan jag ju inte göra NU? Kan jag? Nej nej, det händer inte längre. Nu shoppar jag för att jag lever livets glada dagar. Det kommer ju givetvis ändras inom kort. När jag börjar jobba. När jag gjort min tvåveckorsaudition.
Jag har funderat på ett jättebra inlägg i flera dagar. Men det verkar inte komma upp till minnesbanken just nu. Kanske beror det på 5 timmars sömn, sockerchock och stående på Gateau? Eller så beror det kanske på att det inte var nåt intressant jag skulle säga.
Jag ööh, kommer tillbaka på tisdag ungefär när jag har fått tillbaka min dator från Siba (som denna gång tog 1 vecka att laga (det tar sig liksom)).

No comments: