24.6.08

Jag har lyckats förstöra min dator igen, eller jag tror att jag lyckats göra det.
Jag är inte menad att umgås med tekniska saker.
Jag fibblade med användarkonton hit och dit och helt plötsligt var alla filer som jag gjorde dolda för "Administrator" (den jag alltid är inloggad på) borta. Hur kan filer bara försvinna helt från en dator? Och hur kan en användare bara försvinna från datorn?
Du läser rätt! Användarkontot "Administrator" försvann samtidigt som jag loggade ut från användarkontot "Oskar".
Detta är högst mystiskt, och jag tänker inte betala 8 kr /minuten för att prata med HP:s Support (eftersom att min dator är utanför garantitiden).
Jag tänker inte heller starta ett nytt supportärende hos Microsoft eftersom att det skulle kosta mig 665 kr (Hur fan kan det kosta 665 kr????).
Jag blir tokig på datorer.
Kan jag vinna pengar på de två nya trisslotterna jag tänker köpa för pengarna jag vann på den trisslott jag nyss skrapade fram 50 kr på så köper jag mig en Macbook på stört.
JAG ORKAR INTE MER DATORPROBLEM I MITT LIV!

1 comment:

Anonymous said...

Kan med glädje rapportera att min mac aldrig har strulat det minsta.

//Anton