19.6.08

Åkte hem till Örebro.
Midsommar är ändå överskattat, eftersom att ingen vill umgås med mig.
Fick lust att göra två par jeansshorts av två gamla par jeans/byxhybrider. Urtvättade svarta Levi's 501 och ett par sjukt fula byxor/jeans jag köpte när jag gick i åttan (?) och fick för mig att jag skulle börja köpa kläder själv istället för att ta på mig det mamma köpt åt mig. (Jag borde läst något magasin, pratat med min syster eller haft min nuvarande hjärna då och inte köpt byxorna.) De är/var EXTREMT bootcutiga. Låga i midjan är dom också. Men det struntar jag i. De gör sig bättre som korta små sommarshorts än vad de gjorde sig som byxor någonsin.

Update:
båda shortsen klara.
Blev ändå helt ok.
Sparade ganska mycket på 501:orna, halvlånga shorts är ju ganska skönt att ha ibland också. Inte bara supersmå likt boxershorts.

Imorgon ska jag blogga lite mer poetiskt igen tror jag. När jag kommit på något att skriva.

No comments: