25.8.08

Angående det förra inlägget

Nu vet jag vem pojkvännen är, det var ju ganska väntat.
Varför är jag så bra på att förstå sånt här utan att prata med folk. Det kan räcka med en rad, en bild (som inte är uppenbar egentligen) eller en hörsägen...
Frågan jag ställer mig idag är:
Är jag en singelperson?
Enligt Simon:
jag tror inte att du är det.
innerst inne.
jag tror att du har mycket att ge i ett förhållande.
och att du kanske behöver det.

Nåja, det tål ju att utforskas mer. Jag vet ju iallafall vem jag skulle vilja dejta just nu (det är ju alltid en början)...

På tal om något helt annat så har jag fått rummet i högdalen.
Flyttar om en månad ganska så exakt.
3000 i hyra. Eget rum med en dörr som går att stänga.
Huset är byggt 2006, så det är väldigt fint och fräscht!

puss puss aah!

1 comment:

Anonymous said...

älska att du avslutar men min fina finish! puss puss aaaaah