11.8.08

Vad är det med Kanye West och någon annan rappare jag inte kommer på namnet på och att använda sig av smurfar i sina nya låtar? Det ÄR smurfar eller någon såndär figur från Jamba eller liknande som sjunger.
Det är dåligt, riktigt dåligt.
Det skär i mina öron när dom uppitchade rösterna tar toner i den fjärde oktaven.
Någon dag i veckan hoppas jag att jag får en blandskiva av Tommy istället så att jag kan uppdatera mitt musikbibliotek med musik man inte bör klara sig utan och slipper lyssna på smurfar på radio (i och för sig kommer jag inte lyssna mer på radio på ungefär ett år (?) eftersom att det endast är en sysselsättning jag sysslar med på somrarna på tråkiga sommarjobb för att få ekonomin att gå ihop (som jag ändå inte får). Jag kommer sakna Brunchrapporten dock, självklart)

No comments: