30.8.08

Örebro erbjöd mycket men ändå lite ikväll.
Frida ville ses, vi sågs.
Träffade Amanda och Erik, fina.
Gick till Orlando (RFSL-fester i småstäder är ansamling för diverse freaks, inklusive mig själv), tråkigt. (Vad fanns att förvänta?)
Träffade Alexander, betydligt trevligare. (Perfekt pv-material)

Vad har hänt med min mojo? Den har totalt försvunnit verkar det som.
Hursomhaver är det från och med för två veckor sen alltid skönt att komma hem.
Hem är alltid hemma.
Idag blev jag erbjuden knark av hög bmx-kille.
Svarttaxi av hög bmx-kille.
Åt superbillig kebabrulle (40 kr inklusive dricka).
Dansade tråkfuldans åt dj:ande liten och smallfat flata som liknade en man som spelade dålig musik.
Dansade tryckare för första gången på 4 år (?).

Jag har aldrig tidigare blivit erbjuden knark och funderar nu starkt på att testa hur det vore att röka på när jag troligtvis besöker Amsterdam under höstlovet (troligvis kommer detta aldrig ske av ren principsak). Jag har aldrig ätit så billig kebab och funderar på hur det vore att starta en klubb.
Borde kanske spela in musik tillsammans med Frida också, det känns som att det skulle gå bra. Kvinnan har talents.

No comments: