19.7.08

Jag gjorde av med allt för mycket pengar igår. Sjukt jobbigt. Jag ska försöka överleva i en dryg vecka till på allt för lite pengar (och utgång ikväll). JAG HATAR MITT OEKONOMISKA SINNELAG!

Nu är det två dräggiga heterokillar i min lägenhet (den ena Emmas bror, den andra hans OTROLIGT störiga negerkompis. Negerdennis kallas han). Dom invarderar lägenheten för att dom egentligen är på "Gotland" (som en ursäkt för att kunna vara hemma i Stockholm och supa nonstop och citat "knulla med gamla kärringar". Nu har jag suttit här i en timme och hört på deras historier angående att de luktar fitta, vin och har knullat med varsin MILF igår natt. JAG KÄNNER MIG JÄTTEINTRESSERAD! not.
Dom dricker vårt vin, duschar i vår dusch och försvinner inte härifrån. JAG BLIR TOKIG!

Detta är heterosexualitetsmän dragna till sin spets. Det får mig att för EVIGT vilja skydda min syster mot ALLT vad heterosexmän heter. PROTECT THE WORLD FRÅN HETEROSEXUELLA MANSGRISAR!

eeeh... onödigt inlägg. Men eftersom att jag inte kan prata med någon om detta författar jag det istället.

No comments: